Thursday, April 19, 2007

今日柒事



有興趣的可參考

============================================================================


今日外出工作後去到tst 剪髮.
搵左之前susu 介紹那個, 早兩個月廿剪過一次, 個髮型師都幾靚女。...
今次都無上次甘特別,旦我個頭甘少頭髮,剪到都算好野了.


============================================================================

今日柒事
外出工作期間,見到路過的711 有mario kart 的扭蛋抽,(因基本上一出第二日人便會抽完,全部都給馳名本地既扭蛋黨扭清).
於是就因為見到有得抽好雀躍, 就算本身興趣不大的我, 意慾卻大升, 就即刻入錢去抽, 正當我想望望機入面之際,......仆街la. 原來己經抽完, 乜我吾係望到有ga 咩??
what the fuck, 正當想按動退錢鍵, 發現多次都不成功, 腦內空白一片, 唯有勉強扭下去, 扭出空氣一團...
(((那扭蛋就在我的意識裏扭到了...))))
呢個故事証明左夜訓真係會令人遲鈍,我呢期日日好夜訓,己經遲到仲遲過隻手既地步了...
早d 訓早D訓...

============================================================================


今日吾知點解好有雅興।
拎番lmf 呢張碟出黎聽

但係今次聽有D頭痛,心情吾岩.

2 意見交流:

Anonymous said...

原來就係e件柒事xdddd
好正呀!! 我完全可以諗到你當時係點樣...下次唔好咁心急呀ma~ xdddddd

KIEF [KL] said...

hahhahahaa....